کانکس سیار (3)
24
ژوئن

کانکس سیار یووا

کانکس سیار

کانکس سیار از محصولات پرطرفدار شرکت کانکس یووا بوده بیشتر برای کانکس فروشگاهی سیار از آن استفاده میگردد که در ابعاد و اندازه های متفاوت قابل طراحی و ساخت میباشد.

این سازه علاوه بر کاربری فروشگاه میتواند به عنوان یک خانه سیار نیز مورد استفاده قرار گیرد، کاروان سیار دارای امکانات کامل بوده اعم از سرویس بهداشتی و آشپزخانه و حتی میتوان در آن تخت خواب تا شو نیز تعبیه گردد.

 

انواع کانکس سیار

کانکس سیار دارای چند نوع متفاوت میباشد که آنها را به طور مختصر شرح خواهیم داد.

 

کانکس فروشگاهی سیار

در رابطه با این سازه که از پر فروش ترین محصولات ما میباشد که اکثرا از آن جهت فروش غذا و فست فود استفاده میکنند که دارای کلیه امکانات جهت سرو غذا میباشد.از عوامل مهم این سازه این میباشد که میبایست اصول بهداشتی در این سازه حتما رعایت گردد و بدنه داخلی آن از ورق استیل و کف میبایست از ورق آجدار کار شود.

 

کاروان سیار

این سازه برای مسافرت های خانوادگی مورد استفاده قرار میگیرد و با یک ماشین کشنده به راحتی میتوان آنرا حمل و به شهری دیگر انتقال داد، مهمترین مسئله این میباشد که در حین انتقال این کانکس با سرعت بسیار پایین میباسیت حرکت کرد تا باعث آسیب به خودرو های دیگر نشود.

 

کانکس اداری سیار

در بسیاری از کارگاه راه سازی و عمرانی از این سازه استفاده میگردد که برای اسکان مهندسین و کارمند های اداری از آن استفاده میگردد که جهت سهولت در امر جا به جایی این کانکس بهترین گزینه بوده و به راحتی آنرا به یک محل دیگر منتقل کرد.

 

کاربرد های دیگر کانکس سیار

سازه سیار دارای کاربرد های بسیار متنوعی میباشد که از آن حتی در نمایشگاه ها به عنوان کتاب فروشی، خدمات فروش بلیط، کانکس پلیس، کافی شاپ سیار و دیگر موارد از آن استفاده میگردد و حتی در مناطق محرم میتوان از آن به عنوان مطب پزشک و یا کلنیک سیار نیز استفاده کرد.

 

قیمت کانکس سیار

قیمت این سازه به علت تنوع بالای آن  متغیر بوده ولی بیشترین درخواست آن فروشگاه میباشد که با توجه به اینکه از اجناس خاص در ساخت آن مورد استفاده قرار میگیرد از رنح قیمت 80/000/000میلیون تومان به بالا قیمت گذاری میگردد.

 

سوالات متداول درباره این کانکس

محور و شاسی این سازه دارای فنر و کرپی میباشد؟

در برخی موارد که ارتفاع سازه بالا میباشد از فنر و کرپی بندی استفاده میگردد که بیشتر این سازه ها جهت استفاده در راه سازی و از نوع اداری بوده ولی در نوع فروشگاه به علت اینکه مشتریان بتوانند از قسمت پنجره خرید نمایند نمیتوان محور را فنر بندی کرد.

آیا میتوان این سازه را به راحتی در خیابانها حمل کرد؟

از مهمترنی سوالات در رابطه با این سازه حمل میباشد که توصیه ما به خریدارن در ابتدا گرفتن مجوز از واحد مربوطه میباشد.