مشخصات فنی کانکس تیپ 1
26
آگوست

مشخصات فنی کانکس تیپ 1

1- شاسی :با استفاده از تیر آهن نمره 14 بصورت اسکی.

2- استراکچر :اصلی کانکس از پروفیل 80×40 و 40×40 با ضخامت 2  بهمراه بادبند K  بهمراه ضد زنگ کامل در فواصل یک متر برای بدنه و در فواصل cm40 برای کف کانکس.

3- هوک بلت کانکس : تعبیه هوک های قوی تقویت شده رو ستون های اصلی کانکس با استفاده از میلگرد نمره 18 یا 20 که در زمان بارگیری و تخلیه که با پلیتهای قوی به شاسی کف متصل میگردد.

4- پوشش خارجی بدنه: از ورق های 5/. پیش رنگ کوره ایی فرم دار تولید فولاد مبارکه که با پیچ های سرمته ایی و پرچ های فولادی به بدنه کانکس کانکس متصل میگردند.

5- پوشش داخلی بدنه :از دیوارپوشهای روکش دار با مارک آذران پلاستیک یا کمپارس به ضخامت 1 سانتی متر که با ابزار آلات مخصوص به بدنه کانکس متصل میشود.

6- پوشش داخلی کف :از تخته های 18 میل با مارک فارلینپلکس (واترپروف) بهمراه کفپوش LG  با قرنیز دور کف کانکس.

7- عایق: با ضخامت cm 4 از نوع پلاستوفم با دانسیته مجاز و کند سوز .(عایق برودتی و حرارتی)

8- درب و پنجره ها: از جنس UPVC  با مارک ویستا بست بهمراه شیشه mil 4 با یراق آلات درجه یک ترک با تزریق گاز آرگن میباشد.کلیه پنجره ها دارای حفاظ آهنی میباشند.

9- تاسیسات برقی: با استفاده از مهتابی رفلکتوری دوقلو با مارک مازی نور یا هیوا ، داخل کانال های مخصوص هدایت سیم (داکت های پلاستیکی با مارک دودمان ) ، کلید و پریزها ، کلید مینیاتوری و چراغ تونلی با مارک لگراند ، سیمها و کابلها جهت سیم کشی با نمره 2.5 ، 4 و 6 بوده که جهت سرمایش و گرمایش کانکس یک ورودی جدا با کلید مینیاتوری با کابل  نمره 6 اجرا خواهد شد.

10- پوشش خارجی سقف : بصورت دو شیب با ارتفاع استاندارد با استفاده از ورق گالوانیزه با ضخامت 5/. بهمراه ایزوگام نواری جهت آبندی کامل سقف بهمراه چسب سیلیکون .

11- اتصالات کانکس: اجرای کلیه اتصالات بدنه و سقف با استفاده از پیچ های سر مته ای سر پهن و پرچ های نمره 15- 18 و 25 تولیدی شرکت ایران پرچ که در فواصل 5 سانتی متری  به اسکلت کانکس متصل میگردد.

12- رنگ آمیزی: اجرای رنگ آمیزی بدنه و سقف از نوع روغنی سریع و خشک طبق در خواست خریدار محترم.

13- کانکس های فوق دارای سند و شناسنامه و 1 سال گارانتی و خدمات پس از فروش دائمی میباشند.

هدیه شرکت یووا کپسول آتش نشانی و پرده لوردراپه .