07
آوریل

طراحی کانتینر ویلایی

طراحی ویلای کانتینری

طراحی از مهمترین بخشهای جلب نظر مشریان میباشد که از اهمیت بالای برخودار میباشد. طراحی سازه به دو صورت انجام میگیرد.

1-طراحی دو بعدی که بر عهده تیم مهندسی شرکت میباشد که با توجه به ابعاد ویلای و نوع کانتینر مورد استفاده میبایست طراحی و به خریدار تقدیم گردد و پس از تایید مرحله ساخت انجام میگردد.

2-طراحی سه بعدی که شرکت کانکس یووا برای اکثر پروژه های خود این طراحی را انجام را انجام میدهد و کلیه جزییات در این طراحی مشخص میباشد.

 

چرا میبایست ویلای کانتینری را طراحی کرد

دلیل طراحی سازه ایده پردازی و طراحی یک ویلای حرفه ایی با کلیه امکانات با حداقل پرت فضا بوده و این امر باعث میگردد که خریدران با اعتماد راسخ نسبت به خرید خود اقدام نمایند.ما حتی برای کانکسهای کوچک تولیدی نیز پلان دو بعدی و گاهی در صورت نیاز مشتری با اعلام هزینه پلان سه بعدی نیز طراحی مینماییم. طراحی ویلای کانتینری باعث میگردد که پس از ترسیم پلان در برخی موارد خریداران اعلام کرده اند که به طور مثال جانمایی اتاق با آشپزخانه عوض گردد به همین دلیل طراحی مدرن شرکت یووا باعث میگردد که هیچ خطایی در امر تولید بوجود نیامده و به راحتی یک ساه با سلیقه مشتری تولید گردد.

 

طراحی سه بعدی ویلای کانتینری

با توجه به پیشرفت نرم افزارهای کامپیوتری این روش با استفاده از نرم افزار 3dmax یا ربیت انجام میپذیرد . پس از طراحی دو بعدی طراحان ما با خلاقیت طراحی سه بعدی ویلای کانتینری را انجام میدهند.این پلان با توجه به زیبای خاص خود کلیه جانمایی سازه را بردار.البته باید خاطر نشان کرد این طرح فقط برای کانکسهای خاص و ویلای های پیش ساخته انجام میگردد.

 

طراحی دو بعدی ویلای کانتینری

اولین مرحله برای طراحی ادیت یک نقشه میباشد که اکثرا دستی بوده و پس از اتمام با نرم افزار اتوکد طراحی ویلای کانتینری انجام میگرد. در این پلان که بصورت یک پلان معماری میباشد کلیه جزییات از جمله اتاق بندی، سرویس بهداشتی، آشپزخانه، جانمایی درب و پنجره ها و و حتی ابعاد طول و عرض سازه در آن مشخص میباشد.

 

اصول طراحی ویلای کانتینری

طراحی ویلای کانتینری یک روش نوین و بسیار سخت در طراحی های جدید میباشد به علت تغییر کاربری کانتینر به ویلا میبایست این امر با دقت بالا انجام گیرد.

سوالهای خریداران

آیا ممکن است قبل از خرید امکان ارائه پلان ویلای کانتینری وجود دارد؟

با توجه به زمان بر بودن این امر پس از قرارداد بله .

برای طرح ویلای کانتینری چقدر زمان لازم میباشد؟

با توجه به زمان بر بودن این کار و ترسیم یک پلان مهندسی حدود 2 روز و یا بیشتر زمان نیاز داریم.

[/vc_column]