ویلای پیش ساخته دو طبقه
20
آوریل

ویلای پیش ساخته دو طبقه

ویلای پیش ساخته دو طبقه

این سازه همانطور از نام آن پیداست یک بنای دو طبقه میباشد که گاهی بصورت دو یا چند سازه بر روی هم قرار میگیرد یا میتوان آنرا با توجه به سیستم ویلای پیش ساخته LSF بصورت دو طبقه در محل اجرا کرد.راه ارتباطی طبقه اول با دوم با راه پله بوده در برخی مواقع دیده شده است که آنرا در بیرون سازه نصب مینمایند.

به صورت کلی در ویلای پیش ساخته دو طبقه اتاق خوابها بهمراه تراس در طبقه دوم و آشپزخانه بهمراه سرویسها در طبقه اول لحاظ میگردند.دلیل ساخت این سازه استفاده بهینه از حداکثر فضای موجود برای کاربری مسکونی و یا گاهی اداری میباشد.

 

ساخت کانکس ویلایی دو طبقه

در زمان ساخت این سازه بار گذاری ستونها میبایست به گونه ایی اجرا گردد که بار طبقه دوم را تحمل نموده و ستونها باعث نگردند که در قسمت پذیرایی و یا حال دیده شوند.مهندسین شرکت کانکس یووا نقشه سازه را به نوعی طراحی مینمایند که کلیه موارد مهندسی و بار گذاری در این ویلا کاملا مشخص میباشد.در قسمت طبقه دوم یک تراس لحاظ شده و و حتی میتوان در طبقه اول نیز تراس را لحاظ کرد.

همنطور که ذکر شد ویلای پیش ساخته دوطبقه را میتوان حتی بصورت چند سازه مجزا بر روی یکدیگر سوار کرد مانند ویلای کانتینری که با چند کانتینر ساخته میگردد و در برخی مواقع نیز جدا سازی طبقات از یکدیگر امکان پذیر نیست مانند کانکس ویلایی ساخت در محل که در این نو سیستم ساخت برای جلوگیری از لرزش و کاهش انتقال صدا از طبقه دوم به اول استفاده از سیستم خرپا برای استحکام و عایق بندی کف توصیه میگردد.

 

سفارش کانکس ویلایی دو طبقه

برای خرید این سازه ابتدا میبایست خریداران عزیز پس از تماس با واحد فروش شرکت تماس گرفته و پس از انعقاد قرارداد فی مابین و مشخص شدن دیتایل اجرای پس از بازدید از محل و یا ارسال عکسهای مربوط به محل ساخت از طرف خریدار پلان کانکس ویلایی دوطبقه سریعا طراحی و پس از تایید مراحل ساخت آن استارت خواهد خورد.

مدت زمان ساخت این سازه با توجه به نوع سیستم ساخت آن از 25 الی 60 روز کاری میباشد.

 

مزیت های کانکس ویلایی دو طبقه

با توجه به سیستم طراحی و ساخت این سازه آن دارای مزیت هایی میباشد که آنها را نام میبریم.

1-نصب سریع و آسان.

2-قیمت مناسب.

3-استفاده فضای بهینه کامل از زیربنای سازه.

4-مقاوم در برابر نیروهای جانبی.

5-قابلیت باز و بست مجدد.

 

قیمت کانکس ویلایی دوطبقه

قیمت این سازه طبق متراژ محاسبه شده و نوع ساخت و به ازائ هر متر مربع از متری 30/000/000ریال به بالا میباشد. با ما در تماس باشید.