کانکس اتاق تمیز
02
نوامبر

کانکس اتاق تمیز

کانکس اتاق تمیز

کانکس اتاق تمیز یا همان کلین روم Clean Room نوعی از سازه های پیش ساخته میباشد که برای صنایع داروسازی و پزشکی و غذایی استفاده میگردد. این سازه دارای حساسیت بالایی بوده و میزان آلودگی و ذرات معلق در این سازه باید به حداقل رسیده و این سازه بسته به نوع حساسیت بالا دارای تیپ بندی و کلاس بندی خاص خود میباشد.

کانکس اتاق تمیز دارای استراکچر بسیار خاص بوده و از پروفیلهای بسیار خاص و کرو و برای دیواره ها از ساندویچ پانل دو رو ورق صاف با ضخامت استاندارد استفاده میگردد.کف سازه در اکثر مواقع اپوکسی استفاده میگردد و درب های ورودی نیز از نوع بسیار خاص بوده و در سقف نیز از هواکش هایی برای سیرکوله شدن هوای داخل کانکس استفاده میگردد.

از دیگر مواردی که در این سازه استفاده میگردد دستگاه کنترل هوا، تصفیه کننده هوا و دستگاه اندازه گیری ذرات معلق در هوا از دستگاه های نصب شده در این سازه میباشد.

این سازه برای راه اندازی دارای شرایط خاص بوده و کاربری آن بسته به نوع کلاس بندی متفاوت میباشد. مهمترین مسئله و وجه مشترک همه این سازه ها میباشد که همگی دارای شرایط خاص خود بوده و بنا به شرایط میبایست داخل کابین عاری از هر نوع ذرات و آلودگی باشد.

قیمت کانکس اتاق تمیز

با توجه به حساسیت این سازه و امکانات داخلی استفاده شده و نوع استراکچر خاص آن و نوع ساندویچ پانل ها و کلاس کانکس کلین روم جهت اطلاع از قیمت و نوع ساخت با مشاورین فروش ما تماس حاصل نمایید.