کانکس آماده تحویل
02
سپتامبر

کانکس آماده تحویل

کانکس آماده تحویل

این سازه نیاز بسیاری از خریداران محترم میباشد که از لحاظ زمانی میبایست در مدت زمان بسیار کوتاه کانکس مورد نیاز خود را تهیه نمایند و به همین دلیل تیم فنی کانکس یووا با بررسی کامل و مشاوره با توجه به تولید و زمانبندی مناسب کانکس مورد نیاز مشتری را آماده و به محل اعلام شده ارسال مینماید.

انواع کانکس آماده تحویل

  • کانکس کارگاهی آماده: برای مصارف در کارگاه های ساختمانی و عمرانی و تجهیز کارگاه که اکثرا در ابعاد کانکس 6 متری و کانکس 4 متری مورد استفاده قرار میگیرد.سازه های فوق دارای مشخصات فنی یکسانی در بعضی مواقع متریال استفاده در ساخت آنها بنا بر سفارش مشتریان متغیر میباشد.

 

  • کانکس ویلایی آماده: که در دسته کانکسهای خاص بوده و با متراژ های مختلف (36 متری و 72 متری )طراحی و ساخته میشوند.مشتریان عزیز جهت کسب اطلاعات کامل از قیمت و نحوه ساخت این سازه میتوانند با مشاوران فروش ما در تماس بوده یا به صفحه گالری –کانکس ویلایی مراجعه نمایند.

 

  • کانکس نگهبانی آماده: نیز از دیگر محصولات پرکابرد بوده که متقاضیان زیادی جهت خرید آین سازه با مشاوران ما در تماس میباشند. این کانکس با ابعاد 2×2 – 50/1×50/1 و 50/2×50/2 با تیپ گالوانیزه آماده تحویل بوده و در بعضی مواقع که خریداران تقاضای تیپ های دیگر را دارند جهت طراحی و ساخت کانکس نگهبانی نیاز به زمان جهت تحویل میباشد.

 

  • کانکس اداری آماده: از پرکاربردترین نوع سازه ها بوده که جهت دفاتر اداری و مدیریتی از این سازه استفاده میگردد. بیشترین نوع موردد سفارش تیپ گالوانیزه و تیپ ساندویچ پانل میباشد که نوع دوم اگثرا برای شرکت های نفتی و کانکس کمپ مورد استفاده قرار میگیرد.

 

  • کانکس مسکونی آماده: از پر مخاطب ترین کانکسها برای استفاده در باغ و سرایه داری میباشد که اکثرا در ابعاد 30 متری به پایین میبانشد.کانکس مسکونی دارای کلیه امکانات رفاهی بوده و قیمت آن بسته به نوع جنس مصرفی متغیر میباشند . بیشترین کاربری کانکس مسکونی آماده جهت اتاق سرایه داری میباشد.

 

  • کانکس فروشگاهی آماده: از محصولات پر فروش در بین کانکسهای خاص میباشد که این شرکت با رزومه بالا در امر طراحی و ساخت انواع کانکس فروشگاهی دارای تقدیر نامه های فراوانی بوده و افتخار همکاری با بسیاری از شرکت را دارا میباشد.نوع نما بکار رفته در این سازه مشخص کننده قیمت کانکس فروشگاهی بوده و تعداد اندکی از این کانکس جهت تجویل و ارسال آماده میباشد.

 

  • فروش کانکس آماده: همانطور که گفته شد فروش این سازه توسط تیم فروش شرکت کانکس یووا میسر بوده و در برخی موارد در صورت سفارش تعداد بالا جهت ساخت تخفیف هایی در زمینه قیمت به مشتریان ارائه میگردد .

 

  • قیمت کانکس آماده: بهترین راه برای دستیابی به قیمت کانکس تماس با مشاوران فروش ما میباشد که اطلاعات کامل از قیمت ، نحوه ساخت و مشخصات فنی را به مشتریان عزیز ارائه خواهند داد و خواهشمند است جهت دستیابی به قیمت ها به صفحه لیست قیمت در سایت این شرکت مراجعه و پس از انتخاب کانکس مورد نظر با کارشناسان فروش ما در تماس باشید.

 

  • مزایای کانکس آماده: از مهمترین مزیت این سازه میتوان به ارسال سریع آن به مناظق زلزله زده در زمان بحران و سیل نام برد که این کانکس بصورت پرتابل در ابعاد استاندارد، کانکس دو قلو و چند قلو بصورت نصب در محل و کانکس کمپ از آنها استفاده کرد.