کانکس ویلایی کوچک
23
آوریل

کانکس ویلایی کوچک

 

کانکس ویلایی کوچک

کانکس ویلایی کوچک از پرطرافدارترین نوع کانکس ویلایی میباشد که در شرکت کانکس یووا تولید میگردد.این کانکس با توجه به نوع بهره بری آن و قیمت مناسب در مناطق شمال کشور جهت استفاده عموم و برای کسب درآمد برای اهالی آن منطقه استفاده میگردد.

با توجه به منحصر بفرد بودن این محصول و امکانات رفاهی آن برا استفاده یک خانواده 4 یا 5 نفره بسیار مناسب بوده و جهت ساخت آن نیز از لحاظ زمانی و قیمت بسیار کمتر میباشد.در ضمن میتوان گفت یکی از روش های کسب درآمد برای مناظق توریستی در ایران سفارش کانکس ویلایی کوچک میباشد که برای اجاره به گردشگران میتوان از به خوبی استفاده کرد.

 

انواع کانکس ویلایی کوچک

با توجه با نمای و جنس های بکار رفته در کانکس سوییت ویلایی به چند مدل مختلف دسته بندی میگردد.گ

  • کانکس سوییت ویلایی 20 متری.
  • کانکس سوییت ویلایی 30 متری.
  • کانکس سوییت ویلایی پانلی.
  • کانکس سوییت ویلایی 15 متری.
  • کانکس سوییت ویلایی چوبی.
  • کانکس سوییت ویلایی سمنت برد.

 

قیمت کانکس کانکس ویلایی کوچک

محاسبه قیمت این سازه پس از طراحی پلان و مشخص شدن متراژ و نوع جنس مصرفی بصورت دقیق محاسبه خواهد شد. در برخی موارد امکانات داخلی در سازه و محل ساخت آن میتواند در قیمت نهایی آن تاثیر بسزایی داشته باشد.به همین دلیل به تمامی مشتریان توصیه میگردد برای قیمت دقیق بصورت حضوری مراجعه داشته باشند .ما موظف هستیم شرایط فروش و مشخصات فنی را به کلیه خریداران توضیح داده و راهنمایی های لازم را انجام دهیم.

قیمت کانکس سوییت ویلای 36 متری 720/000/000 ریال.

قیمت کانکس سوییت ویلایی 20 متری 400/000/000 ریال.

قیمت کانکس سوییت ویلایی 30 متری 600/000/000ریال.

 

عمر مفید کانکس ویلایی کوچک

برای عمر مفید سازه نمیتوان عدد دقیقی مشخص کرد علت این امر این میباشد که کانکس نیز مانند ساختمان سنتی نیاز به نگهداری داشته و اگر این امر بصورت درست رعایت گردد عمر مفید آن بین 25 تا 35 سال میباشد.

 

 

ساخت کانکس ویلایی کوچک

ساخت کانکس ویلایی کوچک با دو روش صورت میپذیرید.

1-روش ساخت در محل که اکثرا به علت عدم تردد جرثقیل و تریلی کلیه مواد و مصالح مصرفی به محل مورد نظر ارسال و در همان جا ساخته میگردد

2-روش ساخت در کارگاه با توجه به طراحی سازه میتوان آنرا بصورت یک کانکس پرتابل در ابعاد مشخص شده ساخته و پس از ارسال به محل خریدار ظرف مدت 12 ساعت آنرا نصب و تحویل خریدار محترم گردد.

 

مواد و مصالح کانکس ویلایی کوچک

مهمترین بخش برای تولید یک سازه و یک ساختمان استفاده از مصالح با کیفیت و استاندارد میباشد.این مواد و مصالح با توجه به شرایط اقلیمی، شکل ظاهری، قیمت سازه، طرح ارائه شده به مشتری مشخص میگردند.

به طور مثال برای شرایط اقلیمی سرد و شرجی ساندویچ پانل پلی یورتان به خریداران توصیه میگردد.

برای نمای زیبا یا متدد روز دنیا توصیه ما به خریداران ترموود چوبی میباشد.

برای قیمت مناسب با توجه به نیاز مشتریان استفاده از نمای سایدینگ و یا سمنت برد میباشد.

در کلیت قضیه اسکلت کانکس سوییت ویلایی از پروفیلهای سنگین بوده و نمای داخلی در اغلب اوقات از کناف با رنگ آمیزی و برای کف نیز از سرامیک استفاده میگردد.درب ورودی از جنس چوبی و پنجره ها از نوع UPVC استفاده میگردد.

 

امکانات کانکس ویلایی کوچک

همانگونه که ذکر شد این سازه دارای کلیه امکانات داخلی اعم از آشپزخانه، سرویس حمام و دستشویی و حتی یک اتاق خواب کوچک میباشد.از موارد دیگر که میتوان آنها را نام برد کمد دیواری و یا یک واحد انباری کوچک نیز میتوان در این سازه ایجاد کرد.