نمای داخلی ویلای پیش ساخته (1)
26
آوریل

نمای داخلی ویلای پیش ساخته

 

نمای داخلی ویلای پیش ساخته

سوالی که بسیاری از مشتریان دارند این است که داخل کانکس ویلایی چه شکلی و با چه جنسی کار میگردد و آیا مانند خانه های سنتی میباشد و حس یک خانه زیبا را دارد یا خیر.
در این مقاله قصد داریم درباره نمای داخلی کانکس ویلایی صحبت کنیم و اینکه ویلای پیش ساخته را با چه نمای داخلی ساخته میگردد.

 کفش کنی

ورودی اصلی که بعد از ورود به داخل ویلای پیش ساخته میباشد قسمت کلیدور کفش کنی بوده که اکثرا با یک کمد ساخته میگردد. در گاهی موارد این قسمت در کانکس ویلایی با یک پارتیشن ال شکل از کل فضای ساختمان پیش ساخته جدا میشود که از داخل دیده نشود.

سرویس بهداشتی و حمام

با در نظر گرفتن اینکه سرویس بهداشتی باید در منظقه ایی از ساختمان قرار گیرد که هم در دسترسی بهتر و هم دید کمتری داشته باشد بهتر است در ابتدای ورودی و در یک فضای مناسب قرار گیرد، چون دسترسی از قسمت پذیرایی و آشپزخانه به آن به راحتی انجام گیرد. حمام نیز در اکثر مواقع بصورت مستر کار شده ئ دسترسی آن از اتاق خواب انجام میگردد.حمام میبایست در قسمتی جانمایی گردد که در هنگام لوله کشی داخلی در سیستم مکانیکی سازه مشکلی ایجاد نگردد.

حال و پذیرایی

پس از ورود به داخل کانکس ویلایی فضای که در دید عموم مردم قرار میگیرد قسمت حال و پذیرایی میباشد. در این فضا جهت زیبایی بیشتر میتوان در ویلای پیش ساخته از پنجره های بزرگ قدی و یا حتی شیشه های فریم لس استفاده کرد که جلوه خاصی به آن داده و نور کافی را در آن تامین مینماید.
در هنگام طراحی این کانکس باید در نظر داشت که نور پردازی و ساختار کف و دیواره به گونه ایی باشد که دارای زیبایی خاص خود بوده و در قسمت سقف از نورهای ملایم و آرام بخش استفاده گردد و گاها در مواردی از نور مخفی در آن استفاده میشود.

اتاق خواب

در اکثر کانکس های ویلایی تک طبقه اتاق خواب ها در قسمت پشتی سازه قرار میگیرند و فضای داخلی آنها اکثرا 15 متری بوده و نمای داخلی آن از کاغذ دیواری رنگی ملایم میباشد.
در کانکس ویلایی دو طبقه که سازه آن متفاوت میباشد در اکثر مواقع اتاق خوابها در طبقه دوم بوده و حتی میتوان یک سرویس بهداشتی و حمام مجزا نیز به آن اضافه کرد.

آشپزخانه

فضایی که نقش مهمی در زیبایی داخلی یک ویلا داشته و میبایست از کابینت های طرح های گلاس و یا طرح دار زیبا جهت نمای آن استفاده کرد و به طوری طراحی گردد که دید کامل را در قسمت پذیرایی و اتاق خوابها را داشته باشد.
کانکس و ساختمانهای پیش ساخته یووا.