کانکس ایستگاه دوچرخه (3)
14
مه

کانکس ایستگاه دوچرخه

کانکس ایستگاه دوچرخه

این کانکس که در یک مدت کوتاه بنا به درخواست شهرداری تهران جهت کم شدن تردد خودرو طرح آن اجرایی شد، و طبق استانداردهای تولید در شرکت کانکس یووا با نمای کامپوزیت با ابعاد 3×12 با امکانات ویژه تولید شد.

باید خاطر نشان کرد این طرح برای شرکت خاصی نبوده و برای اولین بار شهرداری طرح آن را مطرح کرد و توسط بسیاری از شرکتها تولید شد. استفاده از این کانکس فقط جهت قراردادن دوچرخه بوده که بتوانند در روزهای بحرانی آلودگی هوا از آنها استفاده کنند و این طرح برای کسانی مورد استفاده بود که مسافت کوتاهی را طی کنند.این طرح باعث شد فرهنگ استفاده از دوچرخه که در بسیاری از کشورها رایج شده بود در کشور عزیزمان نیز اجرای گردد.

 

مشخصات فنی کانکس ایستگاه دوچرخه

ساختار ویژه این کانکس باعث شده است که کانکس ایستگاه دوچرخه دارای مشخصات فنی خاصی باشد. اسکلت کانکس بصورت کرو بوده و نمای اصلی کانکس ایستگاه دوچرخه از کامپوزیت آلومینیومی بوده و پوشش داخلی بدنه از دیوارپوش های درجه یک و کف کانکس از تخته های 18 میل و پوشش نهایی از ورق آجدار آلومینیومی میباشد. درب اتوماتیک و شیشه ها از نوع رفلکس 6 میل با سیم کشی درجه با روشنایی های مازی نور میباشد.

 

انواع کانکس ایستگاه دوچرخه

کانکس دوچرخه دارای دو تیپ متفاوت میباشد که آنها را  شرح میدهیم.

  • کانکس ایستگاه دوچرخه 12 متری.
  • کانکس ایستگاه دوچرخه 6 متری.

با توجه به نوع کاربرد آن شهرداری سفارشات خود را طبق نیاز خود ارائه داد و فرآیند تولید کانکس اجرا شد.

 

قیمت کانکس ایستگاه دوچرخه

قیمت کانکس دوچرخه با توجه به نواسانات قیمت متغیر بوده و جهت کسب اطلاعات کامل از قیمت این سازه با کارشناسان فروش ما در تماس باشید.

 

سوالات متداول مشتریان عزیز

این کانکس با چه ابعادی ساخته میشود؟

ابعاد ساخت آن طبق پلان ارائه شده بوده و طبق درخواست 12 متری و 6 متری میباشد.

آیا میتوان آنرا با نمای دیگری ساخت؟

خیر چون تمامی نماها اکثرا کامپوزیت میباشد.

کانکس و ساختمانهای پیش ساخته یووا.