کانکس امداد و نجات
23
اکتبر

کانکس امداد و نجات

کانکس امداد و نجات

از دیگر مهم شرکت یووا کانکس امداد و نجات و بحران میباشد که جهت امداد و کمک در زمان بلاهای طبیعی مانند زلزله، سیل، آوار ، تصادفات جاده ایی، ریزش کوه و بهمن استفاده میشود .

موارد کاربرد کانکس امداد و نجات در زمان بحران

از موارد استفاده کانکس امداد و نجات در زمان زلزله جهت اسکان خانواده های زلزله زده و سیل زده جهت سکونت، آزمایشگاه، بیمارستان صحرایی، کلینیک، کلاس درس، آشپزخانه سیار، خوابگاه، کمپ درمانی، مغازه و فروشگاه استفاده میگردد. شرکت یووا توانسته است با توجه به نیاز کانکس در مواقع اظطراری با ظرفیت تولید بالا نیاز هموطنان عزیز را بر طرف نموده و با توجه به نوع کاربری اعلام شده در زمان مناسب طبق زمانبندی در حین عقد قرارداد کانکس ها را به خریداران محترم تحویل دهد.

از موارد دیگر در زمینه کاربرد این کانکس استفاده آن در نمایشگاه ها ، فروشگاه ها و مصلا میباشد که از کانکس اظطراری جهت فروشگاه جهت محل عرضه و تقاضا بازدید کنندگان استفاده میگردد.

مورد استفاده دیگر این سازه جهت امداد به مسافران در زمان عید جهت استقرار تیم پزشکان و پرستاران و نیروی امداد ونجات بین جاده ایی میباشد کلیه کانکسهای تولید شده شرکت یووا دارای کلیه امکانات رفاهی اعم از سرویس بهداشتی ، آشپزخانه و حمام میباشند.

از نمونه های تولید شرکت ما در سال گذشته در زلزله کرمانشاه و سیل لرستان ،تعداد 500 دستگاه کانکس 6 متری بصورت سالنی و کانکس حمام چهار چشمه و سرویس بهداشتی تک چشمه با قیمت بسیار مناسب از طرف خیرین برای منطقه سر پل ذهاب تولید و ارسال گردید.

زمان ساخت کانکس امداد و نجات

با توجه به نیاز سریع و فوریت این سازه جهت ارسال به مناطق سیل زده و زلزله زده شرکت کانکس یووا در هر زمان آماده ارسال کانکس اظطراری در کوتاه ترین زمان ممکن به مناطی آسیب دیده بوده و جهت کمک در امر خیر به هموطنان عزیز کلیه کانکس های تولید این شرکت با تخفیف ویژه به مناطق سیل یا زلزله زده ارسال میگردد.
جهت مشاوره رایگاه از قیمت و زمان ارسال کانکس امداد و نجات با مشاورین فروش ما تماس حاصل نمایید.