کانکس پیش ساخته (1)
28
آوریل

کانکس پیش ساخته

کانکس پیش ساخته

در دنیای مدرن امروز یکی از راه های ساخت یک واحد اداری یا مسکونی با حداقل هزینه استفاده از کانکس پیش ساخته میباشد که در این مقاله به طور کامل آنرا شرح خواهیم داد.

 

کانکس پیش ساخته چیست

کانکس پیش ساخته به سازه ایی گفته میشود که با کاربرد های مختلف تولید و به فروش میرسد. از دلایل مهم استفاده عموم مردم از اسن محصول زمان کم در مراحل ساخت و قیمت مناسب آن بوده و با توجه به اینکه مراحل ساخت و ساز هم از بابت زمانی و هم از لحاظ قیمتی بالاتر میباشد به همین دلیل استفاده از این سازه به مشتریان عزیز پیشنهاد میگردد.به طور مثال برای ساخت یک کانکس ویلایی در محل میتوان آنرا چندین بار به محلهای مختلف انتقال داد در صورتیکه این امکان در ساختمانهای سنتی امکان پذیر نمیباشد.از دیگر دلایل مهم مقاومت بالای آن در برابر زلزله و سبک سازی بوده که باعث شده است حتی در بسیاری از درخواست خریداران آنرا به صورت کانکس ساخت در محل اجرا کرد.

 

کانکس پیش ساخته اداری

این سازه از پرفروش ترین محصولات شرکت کانکس یووا میباشد با توجه به در خواست مشتریان جهت تامین فضای اداری خود از این سازه استفاده مینمایند و میتوان آنرا به صورت سالنی، دو اتاقه، دو اتاقه بهمراه سرویس و آبدارخانه طراحی و تولید کرد.

 

کانکس پیش ساخته مسکونی

این سازه در بسیاری موارد به عنوان یک کانکس مسکونی مورد استفاده قرار میگیرد که دارای کلیه امکانات رفاهی بوده و این سازه برای محلهایی استفاده میگردد که امکان ساخت و ساز در آن مکانها وجود نداشته و بهترنی گزینه برای یک فضای مناسب با امکانات ویژه این سازه میباشد.

اصولا برای تامین یک فضای بزرگتر میتوان کانکس مسکونی را بصورت چند ماژول در کنار هم طراحی و تولید کرد و بصورت یک کانکس چند قلو به محل نصب ارسال و در کوتاه ترین مدت زمان آنرا تحویل خریدار محترم داد.امکانات داخلی آن اعم از حمام و اتاق خواب، کمد دیواری، گاز رو میزی، کولر گازی و کلیه موارد رفاهی بوده و در نمای این سازه اکثرا یااز سمنت برد طرح چوب، سایدینگ و گاها از ترموود استفاده میگردد.

 

کانکس پیش ساخته فروشگاهی

شرکت کانکس یووا به عنوان اولین متولی کانکس های فروشگاهی در کشور بوده و با اجرای بیش از صد ها پروژ ساخت و فروش این محصول، با تاییده خریداران محترم و مدلینگ سازی از نمونه های خارجی آماده پاسخگویی به تمامی مشتریان عزیز میباشد. کانکس پیش ساخته فروشگاهی از محصولات پرفروش شرکت ما بوده و این سازه با توجه به نوع کاربرد آن به چند دسته مهم تقسیم بندی میگردد که میتوانید در بخش محصولات سایت آنها را مشاهده نمایید.

کانکس پیش ساخته ارزان

این کانکس همانطور که از نام آن مشخص میباشد کانکس ارزان بوده و با توجه به مشخصات فنی آن نسبت به سازه های دیگر قیمت نسبتا مناسبی داشته ولی توصیه ما به کلیه خریداران تهیه محصول با کیفیت بوده و این سازه بیشتر برای مصارف تجهیز کارگاه و کارگری استفاده میگردد.

 

قیمت کانکس پیش ساخته

قیمت کانکس پیش ساخته یک رابطه کاملا مستقیم با کیفیت و نوع جنس بکار رفته در تولید کانکس را دارد. هر چه کیفیت جنسها بالاتر باشد قیمت این سازه گرانتر و یکی دیگر از موارد مهم متراژ کانکس پیش ساخته بوده که آن هم از موارد تاثیر گذار در قیمت میباشد.

کانکس و ساختمانهای پیش ساخته یووا.