کانکس سرایه داری
17
اکتبر

کانکس سرایه داری

کانکس سرایه داری

سازه کانکس سرایه داری اکثرا جهت اسکان نگهبان و سرایه دار در باغها و مجتمع های مسکونی و ویلاها و موسسات و بیمارستانها، مجتمع های مسکونی،برج ها با کلیه امکانات یک واحد مسکونی داخلی مورد استفاده قرار میگیرد.این سازه دارای امکانات کامل از جمله اتاق خواب-سرویس بهداشتی-حمام-کابینت-انباری و پذیرایی میباشد.

انواع کانکس سرایه داری

1-سرایه داری نما کامپوزیت.
2-کانکس سرایه داری پانلی.
3-کانکس سایه داری ترموود.
4-کانکس سرایه داری دست دوم.

متریال مصرفی در کانکس سرایه داری

سازه کانکس سرایه داری با توجه به متراژ و ابعاد با چند مدل مختلف از جمله سرایه داری پانلی – کانکس گالوانیزه و کانکس سرایه داری سایدینگ طراحی و تولید میگردد.

قیمت کانکس سرایه داری

محاسبه دقیق جهت قیمت گذاری برای قیمت فروش کانکس سرایه داری طبق درخواست مشتریان محاسبه میگردد.با توجه به توضیحات خریداران محترم کارشناسان فروش ما در اسرع وقت قادر خواهند بود قیمت سازه درخواستی فوق را به عزیزان اعلام نمایند.

مشخصات فنی کانکس سرایه داری

1- شاسی کف کانکس: از IPE نمره 14، 16 ، 18 و 20 بصورت دور کلاف با تیر ریزی داخلی جهت استحکام کف کانکس از تیر آهن در تیپ های ممتاز با مارک ذوب آهن اصفهان و در تیپهای معمولی بصورت موازی (اسکی) با مارک اهواز و یا ترک میباشد.
2- اسکلت کانکس(structure ): دیواره ها و کف بصورت کاملا یکپارچه از پرفیلهای استاندارد 40×40 ، 80×40 و 20×40 با ضخامت 2 میل (15 کیلویی) با فواصل استاندارد در بدنه و سقف و برای کف کانکس در فواصل 40 سانتی متری با اجرای ضد زنگ کامل به رنگ طوسی جهت جلوگیری از خورندگی و پوسیدگی اسکلت کانکس.
3- هوک بلت کانکس : تعبیه هوک های قوی تقویت شده رو ستون های اصلی کانکس با استفاده از میلگرد نمره 18 یا 20 که در زمان بارگیری و تخلیه که با پلیتهای قوی به شاسی کف متصل میگردد.
4- ورق بدنه: ورقه بدنه کانکس از ورق های گا لوانیزه فرم دار الکترو استاتیک با ضخامت 50 ضد شوره که با پیچ های سرمته ای و پرچهای فولادی به اسکلت کانکس متصل میشوند.
5-اجرای ورق سقف کانکس: اجرای سقف کانکس بصورت دو طرف شیب (شیب استاندارد) از ورقهای سینوسی با ضخامت 50 کاملا پیش رنگ و استفاده از چسب سیلیکون و تیزه جهت آبندی کامل سقف کانکس.
6- عایق کانکس: از جنس پلی استایرن آکوستیک با دانسیته مجاز به ضخامت 4 سانتی متر، کند سوز وعایق برودتی و حرارتی.
7- پوشش داخلی بدنه و سقف کانکس: با استفاده از دیوارپوش های روکش دار طرح چوب تولید شرکت آذران پلاستیک و تخته کوبی کامل در بدنه و سقف کانکس از نوع نواری جهت مصلح شدن دیوارپوشها.
8- تخته کف کانکس: با ضخامت 18 میل با مارک کریندو یا فارلین پلکس با اجرای کفپوش درجه یک تولید شرکت LG بهمراه قرنیز PVC پیرامون کف کانکس.
9-تاسیسات برقی: با استفاده از مهتابی رفلکتوری دوقلو با مارک مازی نور یا هیوا ، داخل کانال های مخصوص هدایت سیم (داکت های پلاستیکی با مارک دودمان ) ، کلید و پریزها ، کلید مینیاتوری و چراغ تونلی با مارک لگراند ، سیمها و کابلها جهت سیم کشی با نمره 2.5 ، 4 و 6 بوده که جهت سرمایش و گرمایش کانکس یک ورودی جدا با کلید مینیاتوری با کابل نمره 6 اجرا خواهد شد.
10- اتصالات کانکس: اجرای کلیه اتصالات بدنه و سقف با استفاده از پیچ های سر مته ای سر پهن و پرچ های نمره 15- 18 و 25 تولیدی شرکت ایران پرچ که در فواصل 5 سانتی متری به اسکلت کانکس متصل میگردد.
11-سرویس بهداشتی داخل کانکس: دیوارپوشهای داخلی از نوع سفید صدفی درجه یک ، کف از سرامیک بهمراه ایزوگام کامل کف و راویز بندی بهمراه روشویی با پایه با مارک چینی کرد ، توالت ایرانی یا فرنگی بنا بر سفارش خریدار محترم ، شیر آلات درجه یک اهرمی استاندارد(شیبه یا قهرمان) با لوله کشی سرد و گرم ، جای حوله و صابون ، آینه و داخل کابین یک عدد فن و دریچه 30×30 جهت تهویه نصب خواهد شد.
12-سرویس آشپزخانه کانکس: شامل یک متر کابینت هوایی و زمینی فلزی با درب MDF ،سینک و آبچکان با اجرای لوله کشی سرد و گرم (آبگرمکن 60 لیتری و اجاق گاز رومیزی طبق سفارش خریدار محترم به صورت آپشن).
13- رنگ آمیزی: اجرای رنگ آمیزی بدنه و سقف از نوع روغنی سریع و خشک طبق در خواست خریدار محترم.
14- گارانتی و خدمات پس از فروش: کلیه کانکسهای تولید شرکت یووا دارای 4 سال ضمانت و خدمات پس از فروش دائمی میباشند.