• موبایل: 09127140146
  • تماس: (10 خط) 65554929
  • ساعات کاری: 18:00-09:00

مزایای ساختمان پیش ساخته پانلی

  • خانه
  • /
  • مزایای ساختمان پیش ساخته پانلی
مزایای ساختمان پیش ساخته پانلی

مزایایی ساختمان پیش ساخته پانلی

1- سرعت اجرای بسیار بالا: در ساختمان پیش ساخته پانلی این امکان را برای سرمایه گذاران فراهم مینماید تا سرمایه آنها در کوتاه ترین زمان ممکن با بهترین کیفیت ساخته و بازگردانده شود.

2-کیفیت بالا و محصول نهایی: به علت اینکه کلیه مقاطع ساختمان پیش ساخته در کارخانه تولید و برش خورده و سپس توسط تیم اجرایی ساخته میشود، کیفیت محصول نهایی نسبت به سازه های سنتی بسیار بالا میباشد.

3-سبکی ساختمان پیش ساخته و مقاومت در برابر زلزله و نیروهای جانبی: وزن ساختمانهای پیش ساخته نسبت به سازه های سنتی حدود 25% – 35% سبکتر میباشد.

4-کیفیت بالای اتصالات جوشی و پیچ و مهره ایی: بر خلاف سازه های سنتی که در اغلب موارد کیفیت اتصالات زیاد مرغوب نمیباشد، در این سیستم کلیه اتصالات بسیار ساده و مقاوم میباشند.

5-دارای استاندارد جهانی مصرف انرژی: به لحاظ عایق بودن ساندویچ پانل از لحاظ برودتی و حراراتی در دراز مدت در هزینه گرمایش و سرمایش بسیار حائز اهمیت میباشد.

6-حمل و نقل آسان: به علت سبکی و کوچگ بودن مقاطع، زمینه را برای حمل و نقل آسان و حتی برای مناطق صعب العبور فراهم نموده است.

7-قابلیت دمونتاژ مجدد: اغلب اجزای ساختمان پیش ساخته به راحتی و سهولت کامل بازیافت شده و تا حدود 90% مصالح مصرفی قابلیت تعویض را دارا میباشند.

8-سهولت اجرای تاسیسات مکانیکی و وایرنگ : در روند تولید ساختمان پیش ساخته جدارهای ایجاد میگردد که کلیه اتصالات و سیم ها از داخل آنها عبور نموده و باعث تسهیل و سرعت در سیستم الکتریکی و لوله کشی میگردد.

9-برخوردار از استانداردهای صوتی و ضد حریق: با توجه به کیفیت بالای عایق پلی یورتان تزریقی در ساندویچ پانلها باعث گردیده است که این ساختار از ساختمانهای پیش ساخته دارای سیستم عایق بندی صوتی و ضد حریق گردد.

10-تطابق محیط داخلی و نمای ساختمان پیش ساخته با سازه های سنتی: در سطوح داخلی نماها از قبیل دیوارپوش روکشدار، کناف بهمراه کاغذ دیواری و لمینیت و در سطوح خارجی نماها از قبیل دکوراتیو، سایدینگ، کامپوزیت و ترموود و… وجود دارد که باعث شده تفاوتی چندانی با ساختمانهای سنتی احساس نشود.