ساخت کانکس در حیاط
17
دسامبر

ساخت کانکس در حیاط

ساخت کانکس در حیاط

ساخت کانکس در حیاط

از درخواست قیمت بیشتر مشتریان بنای اضافه توسط کانکس و ساخت آن در حیاط بوده و این فضا کاملا مستقل به منظور ایجاد یک سازه جهت استفاده های گوناگون میباشد.با توجه به نوع ساخت و اجرای آن فضای مذکور توسط تیم فنی مهندسی بازدید شده و پس از این مرحله قیمت کانکس ساخت در محل به خریدار محترم ارائه میگردد.

از نکاتی که باید به آن توجه داشت این میباشد که اکثر مشتریان نگران قوانین شهرداری بوده و توصیه ما به همه عزیزان این مورد میباشد که قبل از شروع ساخت و قرارداد حتما مسئله را با شهرداری در میان گذارند.

کاربری کانکس ساخت در محل

این سازه دارای کاربری های بسیار بوده که آنها را نام میبریم.

1-کانکس سرایه داری.
2-کانکس مخابراتی.
3-کانکس انباری.
4-کانکس مسکونی.
5-کانکس انباری.

موارد ذکر شده همه بصورت یک سازه ساخت در حیاط بوده و با این سیستم میتوانیم در زمان بسیار پایین سازه فوق را ساخته و این باعث کاهش اتلاف وقت و صرفه جویی در مواد مصرفی نسبت به سازه های سنتی میگردد.

قیمت کانکس ساخت در حیاط

قیمت گذاری برای این تیپ کانکس به موارد زیادی بستگی دارد. اول نوع متریال مصرفی که مهمترین مورد در قیمت گذاری میباشد. دوم متراژ سازه . سوم کانکس فوق دارای چه امکانات رفاهی بوده که در قیمت آن تاثیر دارد و حتی نوع کاربری سازه از موارد مهم در قیمت آن میباشد به ظور مثال کانکس مخابراتی با کانکس انباری اختلاف قیمت بالا میباشند که مشاوران ما آنها را به خریداران کاملا توضیح میدهند.

نکات حائز اهمیت در کانکس ساخت در محل

• مشورت و اعلام به شهرداری منظقه مورد نظر.
• تعیین جای مناسب جهت ساخت.
• تعیین ارتفاع استاندارد با توجه به ارتفاع دیواره های حیاط.
• دسترسی به چاه و لوله آب جهت سرویس بهداشتی و آشپزخانه.