کانکس ویلایی در گیلان (2)
28
آگوست

فروش و تولید کانکس در گیلان

فروش و تولید کانکس در گیلان

با توجه به تولیدات شرکت کانکس یووا در زمینه کانکس ویلایی و درخواست خرید این سازه از استان گیلان، تصمیم گرفتیم که یک مقاله بسیار مهم ارائه دهیم که مشتریان عزیز در استان گیلان میتوانند کلیه اطلاعات کامل را در این کسب نمایند، دوستان عزیز پس از خواندن این مقاله اگر سوالی یا ابهامی در رابطه با این سازه ها داشتن میتوانند با شماره تلفنهای درج شده در سایت با من در تماس باشند و مشاوره رایگان بگیرید.

 

متریال مصرف در کانکس در گیلان

با توجه به شرایط آب و هوایی منطقه شمال نوع جنس و متریال مصرفی در این منطقه بسیار خاص بوده و حتما میبایست یکسری موارد را از لحاظ فنی راعایت کرد که در شرایط جوی شمال مقاوم باشند. نوع پروفیل های مورد استفاده در این سازه ها از نوع سه میل بوده و حتما کلیه قطعات پروفیلها باید وایر بورس و سپس اسید شویی و در مرحله آخر ضدزنگ اپوکسی کار میگردد.

نوع نما با توجه به نوع درخواست خریدار بوده و متغییر میباشد که بعضا از سمنت برد یا سایدینگ استفاده میگردد و و رق های سمنت برد از نوع سیمانی میباشند و نوع سایدیتگ از نوع فلزی با رنگ کوره ایی بوده و که با ابزار آلات بسیار مخصوص به بدنه کانکس متصل میگردند.

نوع عایق مصرفی با توجه به محل از نوع برودت و شرجی بودن بسیار مهم بوده و بیشتر از نوع پشم سنگ و گاها به دلیل سرمای هوا حتما میبایست از ساندویچ پانل با ضخامت های مختلف کار کرد، مسدله عایق بندی سازه از مهمترین مسائل بوده که باید به آن اهمیت ویژه داد.

نوع درب و پنجره مصرفی در کانکس ویلایی از نوع دوجدار و پروفیلهای استفاده شده نیز ار نوع رنگی میباشد، کلیه پنجره ها دارای حفاظ و شیشه ها تمام با گاز آرگن سیل میشوند.

از دیگر مواردی که آن نیز دارای اهمیت بالایی میباشد ضد سرقت بودن سازه میباشد که در هنگام ساخت کلبیه بدنه و سقف کانکس ویلایی را با ورق های آهنی سیاه با ضخامت استاندارد پوشش داده و پس از آن نمای سازه کار میگردد. دیگر موارد از حمله سرامیک کف و نمای داخلی طبق استاندارد های تولید عمل میگردد و سیستم مکانیکی و وایرینگ نیز طبق موارد بالا انجام میشود.

 

قیمت کانکس ویلایی در گیلان

قیمت کانکس ویلایی در استان گیلان به چند عامل مهم بستگی داشته که آنها را نام خواهیم برد. اگر کانکس مورد نظر در کارگاه تولید گردد هزینه ای حمل بارگیری و تخلیه بر عهده خریدار بوده و هزینه های نصب بر عهده فروشنده در برخی موارد زمانیکه محل قرار گرفتن سازه از لحاظ تردد کفی و جرثقیل مشکل داشته باشد این کانکس را باید در محل اجرا کرد و در این مورد نیز کلیه هزینه های و کرایه های حمل به محل ساخت بر عهده خریدار میباشد.

در کل با توجه به توضیحات بالا قیمت کانکس ویلایی در گیلان از متری 000/000/4 میلیون تومان شروع شده و هزینه حفر چاه و فنداسیون نیز بر عهده خریدار میباشد، از دیگر هزینه ها اسکان اکیپ سازنده بوده که آن نیز در هزینه های خریدار اعلام میگردد.

 

انواع کانکس ویلایی در گیلان

کانکس ویلایی تولید در گیلان دارای تیپ و متراژ های خاص میباشند که به اختصار آنها را نام خواهیم برد.

  • کانکس ویلایی 15 متری.
  • کانکس ویلایی 30 متری.
  • ویلای پیش ساخته 72 متری.
  • کانکس مسکونی 20 متری.

موارد بالا فقط تعداد کمی از نمونه های تولید ما میباشند جهت کسب اطلاعات کامل با مشاوران ما در تماس باشید.