08
آگوست

کانکس ویلایی دوبلکس

کانکس ویلایی دوبلکس

از پرطرفدارترین تولیدات شرکت یووا کانکس ویلایی دوبلکس میباشد که اکثرا این سازه برای محل هایی استفاده میگردد که از لحاظ فضا محدودیت های دارند و یا در قسمتی باید ساخته شود که ویو بسیار خوبی داشته باشد به همین دلیل در طراحی و ساخت آن تناسب پنجره ها باید به صورتی باشد که قسمت بیرون دید کامل داشته واز تمام فضا به نحوه احسن در زمان ساخت استفاده گردد.

 

طراحی و ساخت کانکس ویلایی دوبلکس

نحوه تولید و ساخت این سازه از مهمترین مزیت های آن به شمار میرود به صورتیکه در کوتاه ترین زمان ممکن طراحی آن تکمیل و عملیات ساخت شروع میگردد، و همانطور که میدانید زمان ساخت و طراحی یک ساختمان سنتی حدود یک سال بوده ولی زمان تولید کانکس ویلایی در بدترین حالت ممکن بیشتر از دوماه زمان نخواهد برد. دومین مزیت ساخت این نوع ساختمان پیش ساخته کاهش هزینه های ساخت و حمل و نقل آسان میباشد، مزیت دیگر بسیار حائز اهمیت میباشد جابه جایی این تیپ سازه ها به دفعات میباشد.

کانکس ویلایی دوبلکس بصورتی خای طراحی میگردد که نسبت به نیروهای جانبی و زلزله بسیار مقام میباشد، سیستم عایق بندی بسیار مدرن و استفاده از بهترین متریال مصرفی در حین ساخت را نیز میتوان از موارد مهم نام برد.

 

قیمت ویلای پیش ساخته دوبلکس

برای این سازه قیمت مشخصی نمیتوان تعیین کرد به علت تنوع متریال مصرفی در زمان ساخت قیمتها بسیار متغیر بوده از مهمترین مواردی که باعث افزایش قیمت میگردد امکانات رفاهی، مصالح مصرفی، نمای استفاده شده میباشد که در مجموع باعث افزایش یا کاهش قیمت آن میگردد.

 

انواع کانکس ویلایی دوبلکس

این ویلای با توجه به شرایط آب و هوایی و متراژ و محلی که قرار است در آن ساخته شود به چند تیپ مختلف تقسیم بندی میگردد که به طور کلی آنها را در متن زیر شرح خواهیم داد.

  • ویلای پیش ساخته دوبلکس کامپوزیتی.
  • ویلای پیش ساخته پانلی.
  • ویلای پیش ساخته دوبلکس چوبی.

 

سوالات خریداران از ما درباره کانکس ویلایی دوبلکس

عمر مفید این ویلای چقدر میباشد.

با توجه به اینکه شرکت کانکس یووا از بهترین متریال در امر ساخت این تیپ کانکس ها استفاده مینماید و در صورت درست استفاده شدن از این کانکس عمر این سازه ها بالای 30 سال میباشد.

آیا شما بصورت اقساطی نیز کار میکنید.

همانطور که کلیه هموطنان عزیز میدانند خرید مواد و مصالح کاملا بصورت نقدی بوده و با توجه به شرایط حاکم بر بازار در کشورمان فروش کلیه محصولات ما بصورت نقدی میباشد.

آیا این سازه قابلیت باز و بست مجدد را دارد.

از مهمترین مسادلی که در زمانم طراحی این تیپ سازه ها به آن توجه ویژه میگردد این است که ما در زمان طراحی ویلای پیش ساخته را بصورتی بارگذاری میکنیم که بتوان پس از مدت زمان مشخصی آنرا از یک محل به محل دیگری انتقال داد.

امکانات داخلی ویلای پیش ساخته دوبلکس چه میباشد.

امکانات این سازه دقیقا مانند یک ساختمان سنتی یوده و در گاهی موارد نیز مجهزتر از یک ساختمان سنتی میباشد.